Google+ Followers

Στα χρόνια της θρασύτητας



Μονολογώντας
 (Δημοσιεύθηκε στη Larissa net στις 4-9-2015)
---------------------------------------------------------- 


Ό,τι ζούμε ξεφεύγει από τα όρια της λογικής, έχει μπει στο χώρο της παράνοιας και είναι αποτέλεσμα ανίατης ψυχοπάθειας. Και αυτό που ζούμε είναι η δικτατορία των μειοψηφιών, οι χούντες των εγωπαθών.
Αρκεί μισή ώρα μπροστά σε μια τηλεόραση για ν’ αντιληφθεί ο σκεπτόμενος πολίτης πως η χώρα απειλείται σοβαρά από εμμονικούς πλαστογράφους της πραγματικότητας που περιφρονούν πλήρως την εξουθένωση του κοινωνικού συνόλου, αλλά και τον θάνατο της αγοράς.
Τα ερωτηματικά είναι απλά:
Έχει ή όχι το δικαίωμα ο πολιτικός που συγκεντρώνει το 30% (;) των προτιμήσεων του εκλογικού κόμματος να μιλά εξ ονόματος του συνόλου του ελληνικού λαού και να χρησιμοποιεί κατά κόρον τη λέξη «Λαός»;
Έχει ή όχι το δικαίωμα ο πολιτικός που συγκεντρώνει λιγότερο από το 10% να μιλά επίσης εξ ονόματος του ελληνικού λαού;
Αν είναι «Λαός» ο συνδικαλιστής της ΔΕΗ ή του ΟΣΕ, ο εμποράκος που δεν έχει πληρώσει ασφάλιστρα δυο χρόνια και προσπαθεί να ρυθμίσει το λογαριασμό της ΔΕΗ σε δόσεις και καθυστερεί το δάνειο του σπιτιού του πέντε μήνες, τι είναι;
Ποιος τον σκέφτηκε;
Ποιος τον ρώτησε πώς ζει και τι ελπίζει;
Οι δήθεν σωτήρες του Λαού και προασπιστές των συμφερόντων του έδωσαν αγώνες επί αγώνων για κάποιες εκατοντάδες (;) καθαρίστριες, δεν πόνεσε κανείς τους όμως για τις χιλιάδες των επιχειρήσεων που έβαλαν λουκέτα και δεν διαδήλωσαν για τις επιχειρήσεις που έφυγαν στα Σκόπια και στη Βουλγαρία.
Ποιος ρώτησε τον «Λαό» αν ήθελε εκλογές;
Ποιος τον είχε ρωτήσει για το αν ήθελε δημοψήφισμα;
Ποιος τον είχε ρωτήσει αν ήθελε να κλείσουν οι Τράπεζες;
Εν ονόματι του «Λαού» έχει δικαίωμα υπουργός ή πρωθυπουργός να σέρνει τη χώρα σε περιπέτειες;
Ποιος έσυρε τον κ. Τσίπρα σ’ εκλογές; Η αντιπολίτευση;
Ποιος του έκανε τη ζωή κόλαση στη Βουλή; Η αντιπολίτευση;
Ποιος τον εμπόδισε να κυβερνήσει;
Ποιος τον ανάγκασε να έχει συντρόφους τον κ. Λαφαζάνη, την κ. Κωνσταντοπούλου, την κ. Μακρή και όλους όσοι τον αμφισβήτησαν;
Ποιος τον λάσπωσε περισσότερο; Ο κ. Μεϊμαράκης, ο κ. Θεοδωράκης, η κ. Γεννηματά; ΄Η ο κ. Λαφαζάνης, η κ. Κωνσταντοπούλου, η κ. Μακρή, ο κ. Λαπαβίτσας, ο κ. Βαρουφάκης και άλλοι σύντροφοι στον αγώνα για την κατάκτηση της εξουσίας τον περασμένο Ιανουάριο;
Και κατάφυγε στις εκλογές για να σώσει το λαό ή για να ξεδοντιάσει τους πρώην συντρόφους του;
Είναι πολιτικός ο προεκλογικός αγώνας που εξαντλείται σε αιχμές ενός κατά του άλλου, σχεδόν ύβρεις, χωρίς κατάθεση πολιτικών πρακτικών που θα αντιμετωπίσουν το οικονομικό αδιέξοδο της χώρας;
Αν ο κ. Τσίπρας δεν πάρει αυτοδυναμία στις εκλογές θα φταίνε τα άλλα κόμματα ή ο Έλληνας ψηφοφόρος;
Και ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα των εκλογών;
Ποιος εμπόδισε την Κυβέρνηση, όπως και όλες τις προηγούμενες Κυβερνήσεις, να καταπολεμήσουν τη φοροδιαφυγή, που όλοι την αναγνωρίζουν ως μέγιστη πληγή και όλοι ισχυρίζονται ότι πρέπει να την καταπολεμήσουν; Δηλαδή είναι πιο ηθικό να κάνει οριζόντιες μειώσεις στις συντάξεις και ν’ αφήνει ανεξέλεγκτη τη φοροδιαφυγή; Υπάρχουν «Νονοί» μέσα στο ίδιο το κράτος και το κράτος είναι ανίσχυρο να τους αντιμετωπίσει; Και αν είναι ανίσχυρο γιατί οι Κυβερνήσεις που το εκφράζουν δεν αποχωρούν να δώσουν τη θέση τους σε πιο ικανούς;
Ποιος εμπόδισε την Κυβέρνηση να μην οργανώσει επτά ολόκληρους μήνες το σύστημα υγείας; Ή μήπως η κατάργηση του πεντάευρου θεωρείται οργάνωση του συστήματος και αντιμετώπιση των προβλημάτων; Υπάρχουν δεξιές ή αριστερές ασθένειες; Γιατί οι χειριστές της πολεμικής αεροπορίας δεν δουλεύουν στα ρεπό και στις άδειές τους ως κυβερνήτες σκαφών της πολιτικής αεροπορίας, ενώ οι χειρουργοί των Πανεπιστημιακών δημόσιων νοσοκομείων χειρουργούν και στα ιδιωτικά νοσοκομεία;
Πόσα «γιατί;» που έχουν σχέση με τη λειτουργία του Κράτους και τις σχέσεις Κράτους και Πολίτη μπορούν να παρατεθούν σε μια κριτική συζήτηση;
Πότε επιτέλους θα πειστεί ο «Λαός» ότι πρέπει ως πρώτο κριτήριο στις επιλογές του να είναι η «τσίπα» κάθε πολιτικού;
Πότε επιτέλους θα πειστεί ο «Λαός» ότι πρέπει να τιμωρήσει τη θρασύτητα;

Άγγελος Πετρουλάκης




Δεν υπάρχουν σχόλια: